Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Сажина А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Сажина А. В. 
Інтермедіальні маркери сучасного рекламного тексту [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Наукові записки Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди. Сер. : Літературознавство. - 2013. - Вип. 3(1). - С. 123-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzl_2013_3(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.813 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Сажина А. 
Реклама як чинник філософії побуту та культури повсякденності [Електронний ресурс] / А. Сажина // Питання літературознавства. - 2009. - Вип. 77. - С. 303-307. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2009_77_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 347.434 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Сажина А. 
Інтермедіальні джерела новітнього рекламного тексту [Електронний ресурс] / А. Сажина // Питання літературознавства. - 2012. - Вип. 86. - С. 240-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2012_86_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.064 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Сажина А. В. 
"Рімейк” романтичного тексту в сучасній рекламі [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2011. - Вип. 84. - С. 327-335. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2011_84_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сажина А. В. 
Автор та реципієнт у просторі рекламного тексту: між грою та агресією [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2008. - Вип. 76. - С. 172-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2008_76_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 356.607 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Сажина А. В. 
Рудименти фольклорних жанрологічних моделей у рекламному тексті [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2006. - Вип. 72. - С. 208-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2006_72_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.326 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Сажина А. В. 
Реклама як презентація доби [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2005. - Вип. 13. - С. 175-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2005_13_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.183 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Сажина А. В. 
Соціально-аксіологічний сенс рекламного жанру [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2004. - Вип. 11. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2004_11_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 616.163 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Сажина А. 
Інтерпретаційний портрет Тараса Шевченка у форматі сучасної медіа-культури [Електронний ресурс] / А. Сажина // Питання літературознавства. - 2014. - Вип. 90. - С. 23-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2014_90_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.282 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Сажина А. В. 
Образ козака в текстах сучасної медіа-культури [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки. - 2016. - № 2. - С. 200-205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_fi_2016_2_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гузун Д. 
Деякі аспекти прогнозування тяжкості вірус-індукованого загострення бронхіальної астми у дітей на тлі пандемії covid-19 [Електронний ресурс] / Д. Гузун, У. Костів, С. Сажин, А. Сажина, Д. Колєснік // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2021. - № 4. - С. 99-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unmmj_2021_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.518 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Сажина А. В. 
Креатив рекламної естетики у генеруванні нових художніх текстів [Електронний ресурс] / А. В. Сажина // Питання літературознавства. - 2021. - Вип. 104. - С. 182-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2021_104_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.568 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського